برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی paper positions berlin با حضور هنرمندان ایرانی در برلین

نمایشگاه هنرهای تجسمی paper positions berlin برای هشتمین بار متوالی در تالار مرکز همایشات شرکت تلکوم آلمان در برلین برگزار گردید و در آن آثار متنوع و دیدنی از هنرمندان هنرهای تجسمی کشورهای مختلف جهان که به طور انحصاری با کاغذ و طراحی کار می‌کنند، به نمایش گذاشته شد.
در این نمایشگاه که از تاریخ  25 تا 28 آوریل 2024 در پایتخت آلمان برپا شد، بیش از 150 هنرمند هنر معاصر و مدرن در قالب 60 گالری بین المللی از  11 کشور آلمان، اسپانیا، ایران، آفریقای جنوبی، ایتالیا،گرجستان، لهستان، سوییس، سوئد و لیتوانی شرکت داشتند.
از ایران «گالری هنری عصر» از تهران حضور داشت که در غرفه خود آثار گرافیکی هنرمندان کشورمان سیما باقرزاده و مهناز حسن پور را به نمایش گذاشته بودند.همچنین «گالری اُ »که برای چهارمین بار در این نمایشگاه شرکت کرده بود، آثار با و روی کاغذ هنرمندان کشورمان افشان دانشور، فرناز ذاکر، راضیه صدیقیان و مریم مهری را به نمایش گذاشت.

گفتنی است مجله «تاگس اشپیگل»گزارش مصور کاملی از این نمایشگاه ارائه داده است که اطلاعات بیشتر را می توانید در لینک زیر دید.
https://www.tagesspiegel.de/kultur/mal-frauchig-mal-technoid-auf-der-paper-positions-dreht-sich-alles-um-papierkunst-11577794.html