برپایی مراسم رونمایی و کتابخوانی از رمان «نردبان آسمان» توسط پروفسور اشتفان پیاسکی استاد علوم سیاسی و جامعه شناسی دانشگاههای آلمان

اگر شما علاقمند به خواندن رمان های هیجان انگیز و داستان های تخیلی هستید، می توانید این نوع رمان ها را در کتاب های پروفسور اشتفان پیاسکی بیابید. 

این نکته جالب توجه است که کلیه رمان های اشتفان پیاسکی بر أساس تحقیقات علمی و با استناد به پشتوانه تاریخی نگارش شده است، بگونه ای که این رمان ها برگرفته از رویدادهای واقعی است و به شیوه ای هیجان انگیز روایت می شوند.

پروفسور اشتفان پیاسکی استاد جامعه شناسی و علوم سیاسی دانشگاه های ایالت “نورد راین وستفالن” آلمان

عنوان آخرین رمان این استاد جامعه شناسی و علوم سیاسی دانشگاه های ایالت “نورد راین وستفالن” آلمان «نردبان آسمان» نام دارد که در آن نگاهی واقعی به آغاز سلطنت رضا شاه و جامعه آن زمان ایران می اندازد.

در این کتاب اشتفان پیاسکی مستندات تاریخی ایران و آلمان را با یک داستان تخیلی و متنوع ترکیب می کند و آن را همراه با زیبایی های متنوع رسوم فرهنگی و تاریخی ایران بیان می کند.

در این رمان خواننده شاهد شوخ طبعی نویسنده هم است که گام به گام تلاش می کند رویدادهای فرهنگی ایران را با به تصویر کشاندن تجهیزات فنی هوانوردی آلمان ارائه نماید.
این کتاب علاوه بر اینکه سرگرم کننده است، بسیار آموزنده نیز می باشد. هنگامی که خواننده شروع به خواندن این کتاب می کند، دیگر نمی تواند از ادامه آن دست کشد!


قرار است انستیتو حافظ شب فرهنگی ویژه ای با حضور پروفسور اشتفان پیاسکی در مرکز فرهنگی ” هرتا مولر” در برلین برگزار نماید. در این مراسم رونمایی و کتابخوانی از این رمان توسط نویسنده این کتاب صورت می پذیرد.

زمان برگزاری این روز شنبه سوم دسامبر 2022 ساعت 18 بعدازظهر در مرکز فرهنگی “هرتا مولر” در برلین خواهد بود.
از علاقمندان به شرکت در این مراسم درخواست می گردد از طریق ایمیل Office@hafis-institut.com ثبت نام نمایند.