حضور پر رنگ صنعتگران صنایع دستی ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی مونیخ 2022

به همت “انستیتو فرهنگی حافظ” در برلین و تلاشهای شرکت “میدیا سیر کوژین” گروهی از صنعتگران بخش خصوصی و متولیان صنایع دستی ایران  موفق شدند در هفتاد و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی مونیخ 2022 شرکت نمایند.

در غرفه صنایع دستی ایران که در فضایی به مساحت 80 متر مربع برپا شده است، توانمندیهای هنرمندان، صنعتگران و مراکز تولیدی صنایع‌دستی استان های مختلف کشورمان معرفی و به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی صنایع دستی مونیخ در روز چهارشنبه 6 جولای برابر با 15 تیر ماه 1401 آغاز به کار کرد و تا پایان روز یکشنبه 10 جولای برابر 19 تیر ماه ادامه خواهد داشت. 

در این نمایشگاه یکهزار غرفه دار از دهها کشور مختلف جهان در شصت حوزه مختلف صنایع دستی طیف کاملی از خدمات و محصولات و آخرین روند فناوری و نوآوری در زمینه صنایع دستی را ارائه می دهند.

صنعتگران کشورمان در این دوره از نمایشگاه بین المللی صنایع دستی مونیخ، عرضه‌ کننده صنایع‌ دستی ایران در حوزه‌ های فرش دست‌ بافت، گلیم و کیف‌ های دست‌ بافت، سرامیک و سنگ‌ های زینتی و زیورآلات و … هستند.

شایان ذکر است از مهمترین اهداف صنعتگران ایرانی شرکت کننده در این دوره از  نمایشگاه آشنایی بیشتر با سرمایه داران، تجار، علاقه مندان و بازدید کنندگان از سراسر جهان است، تا بدینوسیله بتوانند نوآوری های خود را در این صنعت ارتقا داده و امکان ارتباط با دیگر شرکت های حاضر در این نمایشگاه را فراهم سازند.

بستری مناسب برای کسب و کار؛ تجارت الکترونیک B2B از سکوهای آنلاین برای فروش محصولات و خدمات به سایر مشاغل؛ عرضه محصولات دست ساز متنوع؛ عرضه جواهرات و محصولات مرتبط با مد و  ارائه محصولات مرتبط با دکوراسیون منزل از مزایای حضور در این نمایشگاه مشهور صنایع دستی مونیخ در آلمان است.

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی مونیخ همه ساله در فضایی به وسعت 74.000 متر مربع  پذیرای بالغ بر یکصد و ده هزار بازدیدکننده است.